Advent 1

idag äre första advent,
så här kommer dagens låt:


 o idag har det varts på skyltsöndag, o pyntats för fulla muggar..sååå fiiiint de e nu dårå

o ni kanske alla undrar hur dejten igår gick? ja den vart ju lite senare än planerat, kom ju jobb emellan, slutade inte förrän 21.30.. men dejten gick ju iaf bra.. han har ju hört av sig o vill träffa mig igen, så nåt måste jag ju ha gjort rätt ;)
ni får väl uppdatering via skvallerblaskan.. för övrigt sitter jag inne på ett jättehett skvaller som jag bara måste få dela med mig av snart.. men inte idag

nä kanske att man ska sova så småningom!

trevlig advent!

Kommentarer
Postat av: anette

har du varit på date? Roligt!:-) Hoppas att det blir bra

2008-12-01 @ 10:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0