!!!!!

nu ni, nu har jag lyckats överleva en helg, UTAN att skaffa en enda ny ovänn :) de ni.. o vet ni vad, som jag va snäll igår, jag slöt fred med 2 st! liten oväntad fredspipa..
men nu tar vi de från början, bengan o ja bestämde oss för o ta en sväng på krogen, så vi va hos M.P på förfest.. sen skulle vi på harrys,men hamnade på olles, men eftersom jag hade bestämt harrys så gick ja dit iaf.. utan bengan..

iaf, väl nere på harrys, träffa R o dansa, sen skulle ja upp på "balkongen" o spana, ni vet däruppe på harrys, där borden e, så ja traska upp o ställde mig o spana, stod redan en kille där när ja gick o ställde mig.. helt plötsligt säg han "hej emma" o då insåg ja helt plötsligt att jag frivilligt ställt mig bredvid "dum-i-hela-huvet-MARKUS"
alltså ni vet.. han med den gröna bmw:n...
jag bara stod o gapade o visste inte hur ja skulle reagera.. slänga en ölflaska i huvet på han, eller gå därifrån.. men ja gorde inget av det, jag stod o pratade me han, o var trevlig.. o han bad om ursäkt.. o sa att han tycktre jag va en så fiiiin tjej.. o sen diskuterade vi de där som hände.. o bestämde oss för att glömma o förlåta :) de ni.. trodde ju inte att jag skulle sluta fred med honom
sen överträffade jag mig själv, träffade joel oxå.. o pratade så snällt o trevligt me han oxå, han fick till o me en dans, de ni ;) så lillemma va så snäll igår.. inte en enda ovänn hahah

nä nu ska ja ut  o leka i snön!!

Kommentarer
Postat av: johanna

DET var riktigt bra gjort av Emma :-D

2008-11-23 @ 13:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0