flower

idag knackade det på min dörr, utanför stod en man, mannen hade med sig blommor, mannen var ett blombud från blommea.. mannen frågade: är det du som är emma? emma samuelsson?
jajmen thats me

sen fick jag en jättestor jättefin blombukett, med ett kort "Varsågod"

inget mer!!!

så snälla snälla tell me, VEM har skickat blommorna????
och varför inget mer än "varsågod" varsågod är väl inge man säger när man ger bort blommor?? varsegod säger man när man häller upp kaffe åt nån, eller håller up en dörr.. ger man blommor så ger man väl en anledning!!! o man måste skriva sitt namn o tala om vem o varför man skickar.. jag blir frustrerad!!

kan snälla den som gett mig dom tell me!!! nyfiknast<!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sarah

va fränt! spännande! håll oss uppdaterade!!

2008-11-06 @ 23:19:09
URL: http://tiaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0