gran vs tall

en sak jag länge undrat över

"ekorrn satt i granen, skulle skala kottar fick han syn på barnen då fick han så bråttom, skutta han från tallegren...."

min fråga är: hur hann han byta träd mitt i sången?? eller har jag sjungit fel hela mitt liv?? vad hände? kan nån upplysa mig om detta mysterium??

imorgon ska ja åka hem te öset en sväng.. e ju fathersday på sönda.. så ja må ju visa upp mitt solskensansikte..  ska ut me J.Isberg imorgon oxå, ska bli tokskoj!!

folk undrar varför jag typ bara har killkompisar och så få tjejkompisar... kan ju bero på att jag blir ju mordhotad varje gång jag försöker umgås med tjejer!! dom e ju lite instabila


nä nu ha ja så lite o säga.. hörsa!!


Kommentarer
Postat av: Stoffe

har också funderat massa på det där

2008-11-08 @ 12:51:20
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0