helgen

då va helgen över... o tro om jag ha många uppdateringar o komma med nu då

fredan va lugn, satt hemma och mös med katterna.. men trots det lyckades jag ändå bli ovänn med en viss person (seriöst, det börjar urarta, jag lyckas skaffa ovänner utan att ens vara i närheten.. o den här gången handlade det inte om nåt jag sagt eller gjort, utan precis tvärtom, det handlade om nåt jag inte sagt... jag ha inte sagt att jag tycker om han..vilket jag inte heller gör.. får man ens bli sur över en sån sak?)

lördan klev jag upp.. tittade ut genom fönstret o såg att det kommit tooooookmycke snö!!!!!! tjohooooooooooo nu äre vitt!
sen va de projekt städning på gång, o preppa inför smyckespartyt.. runt 3 tiden dök jennie upp med en väska fullproppad med smycken och läckerheter.. sen stod vi o hacka o stekte o grejade... tacos skulle det bjudas på.. och emsan skulle göra guccamole... gick åt pipan de, för avocadona var stenhårda o tokomogna.. så de blidde ingen gucca

smyckespartyt var riktigt lyckat.. mer smyckespartyn åt folket :)

sen va vi även på statt o shaka loss..
o nu kommer det smaskiga skvallret, en viss person kom fram till mig (vi låter honom förbli anonym, de e nog bäst för alla parter) och man kan ju lugnt säga att vi har en rätt infekterad relation från första sekund jag träffa honom.. ena sekunden gillar vi varann, nästa så pratar vi inte med varann.. iaf så kom han fram till mig o sa: "emma, du e fan störd i huvet" ehm jaha tänkte jag o sen prata ja inte mer med honom... en stund senare kommer han fram igen o säger "men du förlåt, de fattar du väl att jag inte menade, du måste ju förstå att jag är kär i dig"

ehm.. jaha..de va ju ett märkligt sätt o visa att man är kär i nån.. iaf så hade vi sen ett långt samtal där inpå natten..då han verkligen kom med diverse kärleksförklaringar.. men att jag är för svår.. det var ett väldigt  intressant samtal vi hade där.. då han verkligen gav mig perspektiv på att jag är väldigt svår.. tydligen uppfattas jag som en arrogant bitch.. men att han tyckte väldigt bra om mig innerst inne, och att det märks att jag har svårt att släppa människor in på livet.. och att han uppfattade att jag har svårt att prata om mina känslor.. det var lite spännande att höra hur rätt en människa jag knappt känner (har väl träffat han typ 5-6 ggr) kunde läsa mig så bra.. jag fick iaf det heta tipset att sluta säga till folk att jag inte gillar dom.. haha kom alltså från den som sekunden innan han säg att han är kär i mig uttalar att jag är störd i huvet..
dock har han flickvän så tro inte att det blir nån uppföljning på det här ;)

ja just ja, ytterligare skvaller: jag ska bli mormor!! min bäbis har kattungar i sin mage (sessan alltså)

säg bara en sak... fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!
ännu fler katter i min lilla lgh???? oh my fkn god.. nån som e sugen på katter? bara höra av sig, har hur många som helst o dela med mig av nu kännse som 

nä nu ska hon sova o fundera på det här... hur jag ska bli en bättre människa

från o med nu ska ja bli så snäll o söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0