jaaaa

jahapp kära vänner.. då har sessemma fått sig ett jobb.. 8 veckors vikariat.. men de e inte som ni tror..

vem hade kunnat ana att jag efter 3 år på högskola, flytt 25 mil bort och 5 år senare skulle go back to basic o jobba med exakt samma sak som jag gjorde innan jag ens började drömma om utbildning och högskola och vårdyrken.. jo just de, hon ska back to dagis

som sagt, va ju 5 år sen jag jobbade på dagis.. men lite minns jag nog.. ska bli jätteroligt, men samtidigt känns det.. jaha.. ?

men allt blir ju inte som man tänkt sig jämt.. typ aldrig.. knasigt..

jaja, imorrn börjar jag, så nu ska ja leta igenom skåp o vrår efter långkallingar och varma kläder.. åh va skojs de kommer bli

Kommentarer
Postat av: anette

Grattis till jobbet! Snart skall du se att du sskyrket finns tillgängligt igen. Dagis är inte fy skam. Tror du kommer trivas som fisken i vattnet. KRAM

2008-11-12 @ 13:45:15
Postat av: Stoffe

Grattis =) nu blir du fröken Tant

2008-11-12 @ 14:08:26
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: sarah

men,jag som väntat på att du ska flytta till oss:D

Men grattis till jobbet ändå såklart:D

Du kan ju kanske vidareutbilda dig sen till barnsköterska??

kramar

2008-11-12 @ 14:54:51
URL: http://tiaras.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis, va härligt för dig=) Själv letar jag fortfarande efter jobb...men jobbar iofs som timmis en hel del..men iaf..lite fasta tider skulle vara bra..

Kram=)

2008-11-12 @ 16:22:45
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Biff

grattis :)

2008-11-12 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0