kattblogg

här kommer ett till kattbloggsinlägg
nu har kissarna blivit hela 4 dar, o dom ha blitt jättestora
o sessan börjar bli jobbig nu, nu har hon fått för sig att hon ska bygga bo i min säng.. o tro mig, jag vill inte ha  dom i sängen, så hon bär dit dom o ja bär tebax dom, o så håller vi på fram o tillbax, hela eftermiddan

men titt här va fina bäbisar jag har, alla 6 e så fina (ja ni läste rätt SEX katter, lite för många)


Mamma sessan med bäbisar


Zlatan o kurt (ja tror att kurt e en tjej dock)


Ziggen, min största o finaste bäbis


Gertrud, min lilla nyfiken i en strut katt

bara sixten (en av kattungarna som inte har fastnat på bild nu)

Kommentarer
Postat av: sarah

men vad hon var fin gertrud!!

Såg verkligen ut som en gertrud med.

aaah..skulle sååå gärna vilja ha..men allergisk o allt helvete..men dom är ju bara för söta!

2008-11-27 @ 20:31:55
Postat av: C1

Vilken bra fotograf du har;) Kram kram

2008-11-27 @ 23:14:08
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: emma

ja visst e gertrud söt :) dom andra oxå för den delen, bara väntar på att dom ska få ögon när som helst nu :)



ja hon e så bra min fotograf :)

2008-11-28 @ 06:38:24
URL: http://sessemmas.blogg.se/
Postat av: Anette

Vad söta små missar!

2008-11-28 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0