magdans

idag mina kära vänner har jag gjort nåt oväntat, jag ha vart på magdanskurs..
o haha, ja vad ska man säga.. stå i grupp och göra saker koordinatiskt synkat med både en lärare och andra deltagare e väl inte min grej.. samma sak när jag ha gympat och tränat aerobic i grupp... mina ben o armar hänger som aldrig riktigt med, o när jag väl fattat vad det är för rörelser vi gör, då byter dom helt plötsligt.. de va ju lite så jag upplevde dagens magdans oxå.. fast det gick ändå skapligt.. det jag hade problem med, var när steget skulle läras ut i enstaka rörelser, men sen när man fick sätta ihop det till ett danssteg, o jag fattade vad vi höll på med, då gick de ju rätt bra... bara armarna som va lite of limit.. haha, svänga på höfter o ben ha ja inga problem med, men o hålla ut armarna o börja flaxa me dom samtidigt, då blidde de problem hhahahaha
nä ja tror ja håller mig till foxtrott (eller styrdans som dom säger här i övik) o bugg, det kan jag iaf..

i övrigt ha ja byggt snögubbar idag, både här hemma o på dagis.. byggde en katt oxå.. jättefiiiiiina

imorrn kommer domen, då kommer en gubbe o ska mäta fuktigheten i mitt badrum.. o sen ska de beslutas om hururvida jag får ett renoverat badrum, eller om dom bara ska foga fast dom klinkersplattor som lossnat... hoppas inte på en totalrenovering.. för då kommer klinkersen o ryka o våtrumsmatta in ist.. o int vill ja ha de e.. ja gillar ju mina klinkers juuuuuu


sen ha ja ju vart ute o kvällsprommat me bengis oxå ikväll..  andra normala väljer ju om dom antingen ska gå runt höglandssjön eller runt lillbacke/gullänge/ås.. inte vi, vi gör både och..

nä nu ska ja fixa klart den hära blanketten som ska skickas in till alfakassan.. håll era tummar hårt för attt dom vill ge mig pengar.. annars blir hon väääääldigt fattig emsan..

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Camilla

Magdans klarar v'äl du av, det fick du juträna på i Turkiet, på den där båtutflykten:P

2008-11-19 @ 09:47:38
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: emma

hahaha ja jag vet, så egentligen e ja ju redan magdansös :P

2008-11-19 @ 11:14:55
URL: http://sessemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0