morning

go morrn på er allehopa, jo men fan, ja tror ja till o me har råd o käka gröt i december, ja ska ju jobba idag med!

igår va ja o bengis o emil o en tony ute o käka dinner.. vi gick på det som förrut hette la rochelle, men som bytt ägare o namn nu..kommer int ihåg va dom heter.. o jag kan ju lugnt påstå att de va helt värdelöst där.. vi beställde nåt sånt där helgerbjudande, varmrätt o efterrätt 199 kr, o jag o bengan, vi fick våran mat ganska snabbt.. men dom andra 2, dom fick ju vänta hur länge som helst..är det inte brukligt på resturanger att man serverar hela bordet samtidigt? så vi fick ju äta kall mat.. för först satt vi ju o vänta på att dom skulle få in sin mat, efter 10 min så började vi äta ändå, o då va ju maten kall, 25 min efter vi fått våran mat fick dom sin..
sen efter alla äte upp så kom dom inte o plocka bort glas o flaskor o talrikar eller serverade nån  efterrätt..så efter 45 min fick ja gå fram till dom o säga till, då kom dom o gjorde det.. så nä, nå värst service minded e dom då inte på de där stället

sen efter vi vart där så gick vi hem till M.P o sen gick dom andra på krogen o lill-emma som e skötsam o ska jobba gick hem..... o lånade lite socker av grannen innan hon la sig..

ikväll ska vi på framnäsbaren o käka.. får la hoppas de e bättre

nä nu ska ja gå o jobba!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

mm de där stället ä inte bra

2008-11-01 @ 12:52:42
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0