opss

ja kära vänner..
en sak e då säkert..de blir ju inte alltid som man tänkt sig..

listan över människor som vill döda emma bara växer o växer kan man ju lugnt påstå, jag tror jag har fler mordhot än Obama just nu.. bara o put in line o ladda bössan snart då..

kan ju oxå berätta att jag aldrig mer ska dricka absint.. de e farligt.. mkt farligt.. allt blir tokigt om man dricker absint.. spelar ingen roll om ja blir extremt full eller om jag dricker enbart en enda droppe.. absint dödar mina hjärnceller mkt snabbt har jag upptäckt..

igår vart ja ju iaf lite fullare än vad som e lämpligt o vara iaf.. om man somnar i krogkön, o ändå får komma in.. då e de illa.. eller?

vad gjorde jag då igår kanske ni undrar? ja de undrar jag oxå faktiskt.. men här kommer en resume

jag bengan emil tony o betongjanne skulle fira helloween o så skulle vi ut o käka innan..

dagen började för lill-emma redan kl 4.. jag hade ju glömt o ställa om väckarklockan, så när ja hade ställt den på ringning kl 5 så va ju klockan egentligen bara 4... så en hel jävla timme tidigare än planerat stod emma i duschen. naturligtvis insåg ja ju inte misstaget förrän efter duschen när ja redan var klarvaken.. o hade ju inte sovit överdrivet många timmar heller.. va ju som sagt hos grannen o lånade socker hrm hrm innan ja hade vett o gå o lägga mig.. tror ja fick 3 timmars sömn max.. iaf så efter jobbet kom ja hem, la mig på soffan o vilade upp mig en timme innan ja svidade om till helloween outfit o knata upp te emil o drack en öl o inväntade bengis.. sen kom bengis o hämta oss, o så for vi runt halva stan i våran partybuss o hämtade upp janne  o tony tiger.. sen va de fördrink i bodegan.. och drack absint... innan vi åkte ner på framnäsbaren där vi skulle äta..

o ja, va ja missnöjd me fredagens midda så va de här ju snäppet värre.. när vi kom (vi hade bokat bord för 10 pers till kl 19) så fanns inget bord.. från att vi beställt till vi fick maten tog de 55 minuter..
sen var ursprungsplanen att vi skulle back te åspalatset o sitta hos emil o helloweena oss.. men då kom nån på iden att vi skulle till C ist.. o där sprack väl hela bubblan av en lyckad kväll..
C har två hundvalpar.. o alla ni som känner mig vet ju hur fruktansvärt hundrädd jag är.. o alla vet ju hur hundvalpar är, dom vill ju leka o hälsa.. o jag pallar inte 2 hundar som hoppar upp o ner på mig.. jag var fruktansvärt livrädd o trodde jag skulle dö.. o de spelar inte den blekaste roll om dom e snälla.. dom får va hur snälla dom vill, jag e iaf livrädd för dom. så jag hamnade i köket, för där va enda stället som de fanns en sån där "här får inte hundar komma in grind" men dom skällde o hade sig hela tiden..så efter en stund fick ja sån där panikkänsla att nä, jag pallar inte de här, nu går ja.. så ja skulle gå ut.. o när ja precis öppnade grinden så kom en av hundarna hoppandes på mig, o ja fick panik o släppte grinden, o hunden blev ju rädd för att jag släppte den så hastigt så den sprang iväg, vilket i C:s ögon såg ut som "nu släppte hon grinden i huvet på hunden" vilket jag absolut inte gjorde, nog för att ja inte gillar hundar, men ja e ju fan inte dum i huvet o skulle göra nåt sånt.. iaf så blev ju hon helt tokig o börja studsa o skrika.. så då åkte vi därifrån..
hem till bengan.. där absintflaskan stod kvar.. o sen är allt som en dimma.. vi va på olearys..mkt folk.. som sagt, jag va i de tillståndet att ja somna i krogkön.. o fick ändå komma in..

huvva..

imorrn ska ja åka på roadtrip på obestämd framtid o hitta mig själv tror jag.. det här funkar inte..så här kan man inte leva

hörsa

Kommentarer
Postat av: Lilljohanna

Haha du å Strindberg ;-D

2008-11-02 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0