081015

tjohej.. kl ha då passerat kvart i tio.. jag har just komme in från morgonpissprommen.. ja de va inte jag som skulle pissa, de va den där hunden som jag ha fått lånat.. just nu längtar ja till hennes husse kommer o hämtar hon.. till o me jag ska erkänna at de börjar bli för många djur här nu

sitter här o ätar min frukost.. harkel, dricker kaffe alltså..

ja dom här jävla hyllorna.. jag ska skriva en roman om dom..

problem nummer 1, hade inga pluggar
problem lösning: köpte pluggar

problem nummer 2, mina skruvar passade inte i pluggarna
problemlösning: köpte nya skruvar oxå

problem nummer 3, hade ingen vskruvdragare
lösning: lånade grannens skruvdragare..

problem nummer 4: har alltså nya pluggar, skruvar och en skruvdragare.. då va batterifan slut o dragarn
lösning: ge tillbax skruvdragarn till grannen, sätta den på laddning över kvällen

problem nummer 5: ingen borrtillsats till skruvdragarn....
lösning: invänta att jag och min andra granne e ledig samtidigt så jag kan låna av honom..


seriöööst.. tror ni hyllorna nånsin kommer o komma upp? jag känner starka tvivel själv faktiskt...


hörsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0