att vara eller inte

att vara eller inte vara mupp

ja ni som läser igenom min blogg o upptäckt att det fattas inlägg, så kan ja bekräfta detta.. inlägget om markusar e borttaget, pga av att muppmarkus inte gillar o bli kallad för muppmarkus.. så nu kan ingen bevisa att jag kallat nån för muppmarkus, även om jag gör det just nu, så kan ingen säga att jag pekat ut nån särskild..

men att de finns gott om muppar i den här världen, de kan ja villigt erkänna

sist men inte minst vill jag säga, att om jag nu skulle mena någon särskild när jag säger muppmarkus, så tycker jag faktiskt att den särskilda e en väldigt bra person, jag tycker inte alltid om han, oftast inte lika som han, men han är en fin människa.. men nu inte sagt att jag menar någon SÄRSKILD, bara lite allmänt så där

o förlåt, såklart att jag aldrig skulle kalla nån för muppmarkus ;P

haha eller....

Kommentarer
Postat av: sarah

vet hur det känns att bli "påkommen" i bloggen..

usch usch.. men då ses vi den 9e, kommer o hämtar dig runt 11 på ssk?

2008-10-03 @ 18:31:27
URL: http://tiaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0