det vart

ingen långvarig flytt til metrobloggen, vi flyttar tillbax hit.. siduppladdningar på metro e ju helt åt helvete...

på tal om åt helvete.. talking ´bout my life...

helt seriöst, de må ju va nå jävla fabrikationsfel på dom som heter markus.. helvete vilken jävla idiot... alltså, jag ha ju knappast haft världens tur med killar, men ingen ingen (nä inte ens C som dängde skiten ur mig) har ens vart i närheten o behandla mig så här sämst.. 

jag e så fruktansvärt ledsen idag.. det har ja iof vart ett tag.. men nu är de värre än nånsin.. jag vill bara gråta.. men jag har inga tårar över

en sak är säkert, jag ska aldrig mer ut o träffa folk... har plockat ut simkortet i telefon o lagt mobilen under madrassen nu.. så om ja inte går o nå kan de ju va därför.. ska kanske sätta ihop den snart...

o nä, jag orkar inte berätta vad som har hänt.. men vi kan ju iaf konstatera att jag inte bör vistas i publika miljöer, jag borde hållas instängd i min garderob o inte komma ut.. 

nu sitt ja mest o väntar på att p ska komma hem.. jag vill ju.. ehm.. låna socker :P

jag har hört att samlagsterapi e bra.. eller va de samtal? äh, same same but different 

Kommentarer
Postat av: Dr Hatt

Mmmm... samlagsterapi

2008-12-06 @ 14:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0