dödsannons

ska inte tidningarna sätta in dödsannonser??

en gammal kompis från förr tog självmord för 2 v sen.. o fortfarande inte en annons i varken ÖP eller LT,, inte ens en artikel om händelsen?? det va ju ändå ett rätt stort ppådrag så nånting borde ju faktiskt nämnas om inte i en liten notis.. men inte..

visst låter de sjukt att jag vill se en annons.. men de känns lite som att jag kan inte fatta att han e död förrän jag ser det..

känns overkligt men samtidigt så verkligt.. för han om nån förstår jag verkligen hur det kunde hända.. vissa får uppleva skit, andra får VERKLIGEN uppleva skit...

vill se en annons.. vill  se att de e sant...

Kommentarer
Postat av: Anette

Tidningar får inte skriva om sådana händelser eftersom andra som harvmordstankar men kanske tvekat påverkas och gör samma sak. Det var länge sedan man slutade skriva om det i tidningarna för att det var så många som tog efter.

2008-10-16 @ 09:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0