färdig

då ha emma lekt me vitfärg, hon nöjde sig visst inte me o bleka håret, vi blek lgh oxå tänkte hon..




så här såg då min lägga ut before...


  här är under pågående projekt

 under målning...


   

så blidde det..

jag måste ju säga att jag e rätt nöjd.. med tanke på att jag aldrig målat nåt förrut, hade ingen aning om hur de skulle gå till (ja alltså de fattade ja ju hur själva målningen skulle gå till, men me spackling o slipning o allt jävelskap som skulle göras) o jag hade 39 graders feber....
de enda jag fick hjälp med var emil som va här o skruvade bort eluttagen ur väggen...
annars har hon gjort allt själv lilla emsan... bli lite imponerad då...

Kommentarer
Postat av: sarah

men ojojoj.,du kan du! Vilken tur,för då blir du självklar vald till att renovera hemma hos oss sen ;)

Lunch på nipan, ons?

2008-10-06 @ 21:14:39
URL: http://tiaras.blogg.se/
Postat av: emma

absolut, lunch på nipan ons blir perfa, typ vid 11 lär jag ju va klar, jag ringer dig :)

2008-10-06 @ 21:44:50
URL: http://sessemmas.blogg.se/
Postat av: Biffis

applåder

2008-10-07 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0