jag ska

jag ska bli nykterist

jag ska skaffa ett jobb

jag ska aldrig mer bli kär

jag ska aldrig mer ha sexuella förbindelser (det kan leda till kärlek, farligt)

jag ska börja äta nyttigt

jag ska börja träna

jag ska slänga ut min mobil

jag ska sluta snusa...


vad tror ni.. kommer jag hålla nåt av det till måndag? hm.. nja..kanske inte.. men tänk va perfekt mitt liv skulle bli

vad e problemet då? jag vet ju hur ja ska göra för o ta tag i mitt liv, bara o fixa grejerna på ovanstående lista.. ba o gört lixom
frågan e ju hur kul mitt liv skulle vara.. men jämfört med det jag har nu så kan de ju inte bli sämre.. typ...

imorrn börjar ja väl me mitt nyttiga liv tjohoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0