jahaja

då har vi börjat projekt styra upp mitt liv.

det började bra, imorse när ja vakna var de som sagt, VITT ute.. okej, de va inte mycke, o den lär ju inte ligga kvar till ikväll, men de ÄR SNÖÖÖÖÖÖ! o bara det gör att mitt liv känns mycke bättre.
nu har jag även vart på arbetsförmedlingen o skrivit in mig.. sökat jobb o fått veta att jag har rättigheter.. jag kan bli beviljad Alfa-kassa.. förstår ni.. jag kanske kommer o överleva!!!

jag har ätit nyttigt idag oxå, (eller mer konkret, jag har ätit idag, bara det är framsteg)

jo minsann, idag åt ja fil o banan.. har icke ont i magen o har inga kräkkänslor..lovar att jag ska äta middag oxå så småningom.

nykterist fortfarande, fast de brukar ju inte va nå större besvär o hålla mig nykter på tisdagar fram till kl 15, men de stod ju med på min lista över saker ja skulle förändra så ja måste ju påpeka att jag faktiskt är nykter ;)

har inte haft nå sexuella kontakter heller haha, så duktig jag känner mig mwahahaha

har inte slängt ut mobilen, men jag ha iaf raderat massa nummer, ni vet "sånajagskullekunnafåförmigattringanäralltinggåråthelveteochjagejättedesperatochtrorattmenlöstsexgörmigpåbättrehumörchsenslutaralltmedattjagblirledsenoochgråter"- nummer.

så ack vad jag är ambitiös och tar tag i mitt liv idag då.. men varför känns inte nåt bättre då?

varför sitter jag fortfarande och är ledsen för att markus inte vill ha mig?
varför är allt bara skit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0