mina egna varorrrr

ica har börjat me nå nytt, dina egna varor.. man får rabatt på varor man köper ofta.. eller varor man köptr senaste 6 mån.. o tanken e ju bra.. men...

fick iaf mina erbjudanden idag..

gröt!
har väl aldrig köpt färdig gröt.. va fan.. gröt kokar man väl fan själv om man ska ha.. skulle aldrig köpa gröt.. jävla dumheter..men det va i mitt erbjudande iaf..

toffifee.. ehm.. jag ha köpt en sån låda.. men de e ju sånt man köp o ger bort, inte fan skulle ja köpa toffifee o sitta o käka själv i ett hörn.. knasigt

kattmat fick jag oxå.. o de va väl rätt tänkt, de brukar ja ju köpa.. fast nu ha ju jag gått över till o köpa dyr jävla mat från djuraffärn, så det erbjudandet kommer ja ju inte heller o utnyttja (jag köper hellre dyr jävla kattmat från djuraffärn, om det ger nån lite % chans att mina katter slipper njurproblem som min lill-kays dog av)

potatissallad... köper man ju ba på sommarn näre ska grillas jue

så nä.. ingen av de där erbjudandena föll mig i smaken.. bättre lycka nästa gång ica

nästa gång vill jag ha rabatt på välling o russin.. för de e nåt som går åt hos mig (fast jag inte gillar russin..men dom ska i vällingen, o ge smaken, sen ska man peta bort russinen, de e ju konsistensen på russinen som e läskig)

appropå ica, var ju där idag o införskaffade varor.. då såg ja ju nåt kul, "köp en 300g chipspåse och få en bjudpåse på köpet" bjudpåsen va då en sån där pytteliten, ni vet sån man kan köpa på bion, typ 50 g eller va de e.. de tyckte ju jag va skitkul.. hur tänkte dom? om man har en stor chipspåse i skåpet, o får gäster o bju, då tar man alltså fram den där lilla?? hahaha jag tyckte iaf att de va skiiiitkul

fan va fet jag ha blivit förresten.. jag tror jag ha gått upp 300 kilo på 2 dar.. känner mig som en valross.. typ som dom där tjocka kvinnorna på tv3 programmet som tjäna pengar på o sitta på karlar...

tjohooo

nä nu ska ja vila ögat..

puss o hej

*går in i garderoben o stänger dörrn igen*

Kommentarer
Postat av: Stoffe

mm bra tanke av ica, mina erbjudandenva bättre, men inte perfekt

2008-10-17 @ 10:39:38
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0