muuuu

Per Gessle, kom tillbaka allt e förlåtet!!!!! pleaaaseee

jag har upptäckt att det faktiskt finns nåt som e värre än per gessle.. per gessle covers, i disco-techno version.. helt seriöööst, jag trodde  per gessle va de värsta som kunde hända.. men jag hade fel...

bara för de så blir de dagens låt.. ni ska fan torteras av denna mördarmusik ni me



imorrn ska jag till biffen o steka lite ;) jag ha ju blivit bjuden så dä gäll ju som o passa på.. mwahahahaha somliga skämt går lixom aldrig ut...

sönda o månda ska det jobbas... tjohooo 4 jobbade dagar i oktober.. känns som de blir jävligt fet månadslön.. eller... jag ha fan inte ens råd me nudlar... göööttttttt eller..

jag ha nog aldrig vart tröttare än jag är just nu.. men äh.. nu orkar inte ja blogga nå mera

puss då

Kommentarer
Postat av: Anette

Här får du en låt av mig...eller två;-)



http://www.youtube.com/watch?v=QuJDMKAZGGs



http://www.youtube.com/watch?v=jjRzYfXxijU&feature=related

2008-10-17 @ 23:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0