nänä

nänä inte fick man sig nåt roligt ikväll heller

men emma, kan du sluta va så negativ i din blogg, se saker positivt, de finns dom som har de värre!

nähä ni, de tänker ja faktiskt inte sluta med, för jag skiter i om andra har de värre, för man kan inte tävla i nedstämdhet, de e helt sant att barna i afrika inte får mat, o att de säkert sitt nån white trash brud i kumla med 3 barn o inte har råd o köpa mjölk för hon ha köpt cigg för sista barnbidragsslantarna.. men allt ställs ju i förhållande till sin egen världsbild, och jag har inte dom problemen att jag måste gå 3 mil för o få vatten.. mina problem e nå jävla i-landsproblem, problem me kärlek o att jag inte har jobb.. men de tänker ja gnälla över, ni andra får bekymra er för era egna problem så tar jag mina så dääää så

o så skulle ja ju uppskatta om folk kan sluta smsa mig på lörda nätter, fine fine, hata mig om ni vill, kan nog bilda en kölista över folk som vill döda mig, rada upp en rak kölinje... men nu äre på detta vis, alla kan inte tycka om alla, det finns ingen lag på att nån måste gilla mig, men dom som inte gör de kan ju hålla de för sig själv, så länge dom inte har nåt konkret o komma med, men bara tomma hot o nedvärderande ord utan väsentlig bakgrund kan ni ju bespara er.

o sen till sist, NEJ jag tänker inte sluta peka ut folk i min blogg o säga mina åsikter.. för så hära ligg de till, this is my blogg, o jag tycker dom här sakerna om folk, o gillas de inte så kan ni skita i o läsa den, jag tvingar ingen o läsa min blogg

nä nu ska ja ta o sopa upp skärvorna av mitt liv o bygga ett mosaiktorn

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0