ny dag..

o idag ha ja helt ärligt inte gjort nåt annat än sovit.. fy fan va emsan e sjuuuuuuuk.. näsan rinner, o jag hostar tills jag kräks.. o huvet känns som en ballong.. den där långpromenaden igår va nog inte det bästa för min hälsa.. jag har legat i sängen till kl 15.. klev upp, drack te, åt en skorpa.. la mig i soffan, somna o vakna vid typ 17.. drack mera te.. somna igen o vakna nu.. kl e typ 18.50.  ..

laddad för o gå på arbetsintervju imorrn? JAOOO.. haha jag ska försöka o inte hosta på henne.. smitta ner hela avdelningen ska jag göra mwahahahaha

nä nu ska jag göra en kraftansträgning o göra lite middag.. te o skorpor tror ja de blir,,,sen ska ja vila upp mig lite så jag orkar se på bonde söker fru ikväll

shalom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0