resume

fatta, onsdan ha redan gått..

idag ha ja vart prao hos bengis.. vi ha kört betongpumpen till umeå.. fatta va fel jag ha gjort i mitt yrkesval.. god damn va fräääänt de va.. jag vill oxå köra stora bilar o ha en hjälm på huvet..

jag har en utmaning åt mig själv.. eftersom jag nu har gått o blitt så där arbetslös, o har därför ingen inkomst, fpr ingen A-kassa, alfa-kassa, soc, nothing, så måste ja då leva på mina besparingar.. om med min uträkning, om jag lever på 500 kr i veckan, så överlever jag o kan betala mina räkningar till december..

så nu ska vi se om projekt 500 kr/veckan fungerar.. vad tror ni.. går det?

allt löser sig bara man vill.. men nu börjar det faktiskt kännas lite hopplöst.. fast man ska försöka se nåt fint i allt som inte e bra..

o vet ni.. jag ska avslöja en sak.. i am in löööv.. så nu jäklar ska ja ta av mig skydden o komma in i matchen..

faktiskt.. för en gångs skull så ska ja faktiskt försöka få detta o funka.. det kan va värt det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0