tiden går

Vad gör man egentligen, när världens precis har rasat samman och man inte vet varför. När personen som kysste en för några veckor sedan inte är som vanligt. Inte vill ha en längre. Varför vill han inte ha mig? Vad har jag gjort?

Är det för att jag varit dålig på att visa känslor? jag ville inte visa hur mycket han betydde för mig. Jag ville skydda mig själv, från honom, från att bli sårad. Och jag lyckades visst. Nu vill han inte ha mig. Mina känslor är räddade. Grattis.

Jag vill bara gråta, men jag kan inte. Jag tror inte jag har några tårar kvar. Han ha redan tagit dom alla.
Jag har gömt min mobil, för att inte skicka det där smset. Det som ställer frågan jag knappt vågar tänka för mig själv.

Ovissheten, men samtidigt så gjorde han det väl ganska klart? Han vill inte ha mig längre, Det borde jag väl veta sen innan att det är allt jag duger till.
Dom vill ha sex, jag vill ha kärlek. Dom får det dom vill ha, jag får mitt hjärta krossat.
Ovisshet. så många frågor.. så lite svar

jag är för ung för att förstå men för gammal för att vänta

han sa han behövde tid att tänka, tid att hitta sig själv.. men när ska någon hitta mig?

Vad ska man göra för att få tiden att gå? Hur kommer man över någon som på så kort tid kommit att betyda så mycket?

man biter ihop.. en isprinsessa får inte gråta.. för om jag börjar kommer jag aldrig att sluta..

Kommentarer
Postat av: Anette

Kärlek är ett mysterium!!!

Varför tycks alla killar göra samma sak fast på lite olika vis. Det du skriver känns så bekant.



Ta hand om dig! KRAM

2008-10-07 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0