hurts

kan nån förklara för mig hur de går till? hur hamnar jag alltid i så konstiga situationer.. jag e ju egentligen väldigt enkel.. vill helst inte träffa människor, vill sitta i mitt hem, leva mitt pensionärsliv me mina katter.. o ändå hamnar jag mitt i alla intriger??

o jag söker ju inte ens kontakt.. som de här me markus.. eller me mr right.. eller me vem fan som helst senaste åren.. de e dom som e jättepå i början.. jag ringer ju aldrig nån, skickar aldrig första smset.. o e inte direkt inbjudande i mina kärleksförklaringar, ta´ bara "jag tycker du e snäll oxå" som exempel... men sen när jag väl faller för dom o öppnar de där cementdörrarna till mitt hjärta..

då jävlar ska dom hitta sig själv o fan o hans moster



nu jävlar ska jag gömma mig själv o inte en jävel ska få hitta mig.. låt mig bara va.. jag e färdig me de här me kärlek.. åt helvete me allt


dagens låt:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0