wtf

men nu har de väl fan slagit slint i huvet på stuguborna...

fick ett sms imorse... nu ska vi påpeka att jag ha bytt nr 3 ggr sen jag flytta hit, sen gymnasiet kanske en halv miljon (nu överdriver ja såklart igen, men många)
de stod "hej emma! länge sen jag hörde från dig, hur är de me dig nu för tiden?"

kolla upp numret o trodde ju att jag slagit in fel, en kille som kommer från el stugun, 4 år äldre än mig, gick i big brothers klass, o jag känner han inte, har typ aldrig pratat me han o ja ljuger ju inte om ja påstår att jag inte träffat han sen HAN gick ut 9an.. vilket borde vara 14 (!!!!) år sen..

va ju tvungen o svara lite trevligt o fråga vem det var (fast jag kollat upp, tänkte at han kanske blitt sambo med nån som jag känner lite bättre, så att de skulle vara hon..men icke då, de va verkligen han!!

så ja, de va ju ett tag sen vi hördes.. typ ett tidigare liv... men han hade ju stenkoll på att jag bodde i övik o var sjuksyrra.. ok stugun e ju inte så stort, så att få den infon e ju inte så svårt, ba sätta sig på ljugarbänken på torget får man ju veta allt om alla.. but still.. va fan vill han? jag e ju inte ens trevlig mot dom ja känner.. varför i helvete skulle jag vilja ha kontakt me dom jag INTE KÄNNER? folk e fan konstiga

ja han tyckte iaf ja skulle höra av mig när ja kom hemöver nästa gång.. o ta en fika.. haha hell my ass att ja kommer höra av mig.. väntar väl en 14 år eller så


ja, ni ska få dagens låt oxå

Kommentarer
Postat av: Stoffe

alla känner tanten, :D

2008-10-15 @ 22:11:38
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0