åäö

igår gjorde jag nåt stort.. nåt som är helt emot min natur.. jag lät mina vänner träffa markus... fan, man kan ju tro att emma blivit seriös haha, sånt här håller inte jag på med.. de ska gå minst 3 månader innan jag ens berättar att jag träffar nån.. o träffar denna någon de e typ bara nogrant utvalda personer som får göra.. men men, igår slog ja på stort o tillät detta.. under mindre alkoholhaltiga förhållanden hade de ju kunnat gått bra.. men tro inte att de ska bli en vana ;)

o idag klev man upp i gryningen (eller kl 8 då, men de va fan i gryningen om man kom hem halv 5 inatt) o skulle hjälpa
A-C o flytta.. jag hade ju förträngt att jag skulle hjälpa henne med det, nåt jag lovade i ett svagt ögonblick för flera veckor sen.. o så påminde hon mig så vackert igår förmiddag om att det va idag.. när jag redan planerat att bowla o partaja på lördan.. så jaja, en bakis emma dök upp o hjälpte.. o som jag har burit, helt obegripligt att en människa kan ha så mycke saker.. helt seriöst, 5 fullastade släp, o hon flyttade in i en 1,5 a!!! helt sjuuuukt
men nu e hon inflyttad o klar iaf..

ikväll e ja trött.. mkt trött..

tack o gonatt

Kommentarer
Postat av: Stoffe

hmm ännu en Marcus

2008-09-28 @ 20:36:22
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: emma

näpp, samma gamla

2008-09-28 @ 21:37:59
Postat av: sarah

men? förvirrad..dumpade vi inte den gamla markus?

2008-09-29 @ 08:36:30
Postat av: emma

nja.. jag trodde du lärt dig att de emma gör o de emma säger inte alltid är samma sak

2008-09-29 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0