dagens visdomsord

idag ha ja lärt mig nåt nytt igen..

idag har jag lärt mig följande om dejting:

om du ska träffa den snyggaste du nånsin sett, se då till o uppfatta tid o plats korrekt, så man inte vaknar kl 9 en torsdasmorron, av att nån ringer o säger: kommer förbi om en halvtimme..

se till att alltid ha städat hemma, ifall ovanstående skulle inträffa (hade icke emma)

ha helst inte en katt som löper samtidigt som första dejten inträffar, blir så pinsamt om en kåt katt trycker arslet mot dejten o tittar bedjande o tänker "sätt på mig"

o framför allt, om man ska dejta det snyggaste man sett, se till att inte ditt ex kommer på besök samtidigt.....

ojojoj.. hur stor e chansen nu att jag fortfarande har en dejt på lördag?



Kommentarer
Postat av: sarah

hehe:D men du har ju varit dig själv o det är ju så man ska vara:)

2008-09-05 @ 10:08:44
Postat av: Stoffe

en bra start=) han har fått se tanta som hon är, är han kvar är han intresserad på riktigt

2008-09-05 @ 10:53:41
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0