grrr

sarah, jag ha problem, o de e ditt fel..
jag ska på dop/30 årskalas..  o har fan inga kläder o ha på mig.. vad har man på sånt?
alla mina festkläder e ju svarta (egentligen kan man nog påstå att 93.9% av min garderob e svart.. o svart kan man ju inte ha på ett dop heller.. så nu måste alltså emmapemma gå på staden o besöka diverse klädaffärer o inhandla civilicerade snygga kläder man kan ha i ett sådant arrangemang.

nu har jag bara 8.75 timmar kvar som sjuksköterska på avd 7.. sen ska ja försörja mig som prostituerad.. ja vet ni hur mycke man kan tjäna på en avsugning? mer än på att rädda liv iaf..så jaja lyxhora nästa då..eller kankse.. nja.. får se

vet ni, jag ha till o me sökt jobb på solle sjuka hahaha de hade väl ingen trott mwahahaha.. desperat? jaaaaaooo
får ja bo hos dig sarah? köp ett  hus så hyr ja in mig i källarn..

funderar på o bli mörk igen faktiskt.. de va fan inge roligare o va blond.. samma skit... kanske ska ha grönt hår.. va tror ni om de?


Kommentarer
Postat av: sarah

jaaa! Nanny emma kommer tillbaka:D heheh, är överlycklig,hittade kläder igår! Tack vare karros hjälp.Blev dock lite trist,med svart/vitt skjorta,halvlånga,bruna?, byxor, o en lila långa kofta..

så,behöver ju iiinte vara gult o rött direkt:)

2008-09-18 @ 08:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0