hårblogg

idag ha ja vart o klippt mig.. o eftersom jag inte va jättenöjd på de förra stället "jag lovar o inte klippa så mycket harkel" så bytte jag tillbax till min gamla frisör.. som va sjuk, så jag fick en annan.. typ jättenyutbildad skulle ja tro.. nog fan vart de fint, men heeelveeeeteeee va lång tid de tog.. jag skojar inte om ja säger at hon klippte ett hårstrå i taget.. 1,5 timme höll hon på! o vi toppade ju bara!! seriöst, ett tag va ja nära o ta saxen ur händerna på henne o klippa de där jäkla håret själv!.. men jag höll mig

o så har jag köpt nåt som heter silverschampo.. ska tydligen göra mitt blonda hår massa blont.. de va en jobbar kompis som tyckte ja skulle prova, o frisören höll me.. så nu ska de bli intressant o se va detta gör med mig.. silverschampo? e de äkta silver i det? man kan ju nästan tro de me tanke på priset... återkommer när jag ha provat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0