men va faeeeen

nä nu jäklar blir ja less.. helt seriöööööööst.. jag e ju en sån där fruktansvärt svår människa som har skitsvårt o visa känslor, o svårt o få känslor, o om ja skulle få det skulle ja ju aldrig erkänna det, varken för mig själv eller för dom.. jag måste va fruktansvärt svår o försöka inleda nåt med oxå, jag e ju så där.. nja nja nja.. ska vi hitta på nåt emma? nja.. vi får se.. eller klassikern "jag tycker om dig emma" jaha.. jo ja tycker du e snäll oxå..

men när jag faktiskt för en gångs skull blir intresserad och INTE hittar nåt fel på karln, o faktiskt visar att jag e de, va får ja då? jo ett "nä jag ha inte tid me dig"

va faaan.. skit i de då.. kan inte folk ba säga va dom vill? vill han inte så vill han inte o då kan ja leva me de, men nu får dom sluta leka med mig, ja e för gammal för de här, ork int hålla på o fjanta på i några månader för att dom sen ska skaffa 17 andra brudar o ha samtidigt, då äre lika bra o skita i de helt..

men aja.. blir nog bra de här..

har för övrigt jäääävuuuulskt ont i magen idag.. ha bara tokkräkts sen i fredas.. jag brukar ju göra de periodvis, de e min kropp som försöker säga åt mig att nåt e fel, har ju hållt på så till o från i 2 år nu.. ni vet sen allt hände.. då när världen rasade.. o de e sjukt jobbigt.. jag kommer ju aldrig att märka om ja e magsjuk, gravid eller e typ jättesjuk, om ja ska hålla på o få såna här kräkperioder för jämnan.. jag kommer ju tro varje gång att "jaha e de dax nu igen"
o jag kan inte göra nåt åt det.. jag mår aldrig illa eller så, utan jag kan känna helt plötsligt att oj, nu måste ja spy, o så går ja o stoppar fingrarna i halsen o sen äre bra.. o jag vet varje gång att jag borde låta bli.. men de går inte.. då växer klumpen o blir bara större o större o bara måste ut...o så får jag ont i magen.. suck.. jaja, men de går nog över..

nä sova nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0