AAAA

jaha då satt man här igen inne på sköterskeexpeditionen o tokjobbar.. eller inte.. very lugn natt inatt kan ja påstå.. hela världen sover, endast tomten är vaken, o så jag, o så mina uskor såklart

min hyresvärd, eller min blivande alltså har fortfarande inte ringt upp mig så jag får veta när aj kan flytta in. går runt o hoppas at de blir redan i maj.. allt beror ju på när den nuvarande hyresgästen kan komma o putsa sina fönster tydligen.. han själv ha redan flyttat te pite.. men inte flyttstädat.. drygt värre..

fast de e lix bra att ja får tid på mig, då hinner ju mina jordgubbsplantor tina fram så ja kan ta me mig dom.. såna besvär som jag o camilla hade o få tag i dessa jordgubbsplantor så banne mig ska ja ha dom me mig..

i övrigt så är allt bra.. precis allt är så jäkla bra.. nu lever jag i de där flowet alla vill va i,ni vet de där "de blir bättre sen" just i detta NU är "sen". visst visst, ja tyck fortfarande att de e skitdrygt o pendla o bo i en ryggsäck, men jag gillar mitt jobb så sjukt mycke så de e värt det. o de e under en numera tidsbestämd period så nog kan ja stå ut.
och jag tycker fortfarande att jag knappt hinner med o leva.. men alltså, de gör som inget just nu, för de e så mycke som e bra så de spelar ingen roll.

jag e jävligt nöjd med att vara jag. Jag gillar mitt jobb, mina arbetskollegor har berömt mig för chefen, jag ska flytta in i den finaste lgh som finns (den i ås e ju såklart i guldklass, men den här e fan snäppet bättre) jag har en så fin en pojkvän som tyck om mig, o jag inväntar en fet lönecheck som ska klirra in på mitt konto den 27, o för första gången på eeeviiiigheter så får ja mer i lön än jag ha räkningar o betala

o dessutom är det vår.. nog för att det alltid känns lite tråkigt när snön ska bort o man inser att de kommer dröja typ ett halvår tills den kommer tillbaka, men jag har nu packat ner vinterjackan i stora säckar och plockat fram vårjackan så nu är de banne mig vår (o jo jag vet de där me att man ska svettas in våren o frysa fram vintern, men min vårjacka e jävligt varm o de finns faktiskt gränser för hur mycke man ska svettas)

nä nu ska ja gå en liten runda o se om de kanske ska bytas lite dropp, sättas nåt nytt eller rent utav ges lite piller.. vem vet

puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh...blir glad då jag hör att du har fått det så bra!!!! Njut, njut njut!!!! Många kramar till dig från mig

2009-04-16 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0