helt seriöst

allvarligt? helt sjukt? såg just på facebook att en bekant till mig på fullaste allvar är på krogen och "mobiluppdaterar" sin status
"är på krogen!" 00.23
"dansar jättemycke" 00.48
"Snygga karlar ute ikväll, fan va kul ja har" för 3 min sen

helt allvarligt? för det första:
1, man gör inte så, vem fan orkar uppdatera sin face.status från krogen???
2, dansar jättemycke? +håller en mobil i handen, loggar in o skriver på face?
3, låter ju jävligt roligt.. släpp telefonjäveln i väskan o gå fram till dom där snygga karlarna då???

ja va säg man.. folk e konstiga

även såna där blogg-fjortisar är konstiga..

såna som av nån anledning uppdaterar sin blogg typ varannan kvart eller så typ:
inlägg 1
oj nu måste ja gå o kissa!

inlägg 2
nu har jag kissat

ehm.. jaha, intressant o veta? wtf lixom?

jaja jag vet, man ska inte gnälla på andras bloggar, de e bara o ge fan i o läsa dom om man inte vill.. men alltså jag gillar ju att störa mig på folk..

den värsta form av fjortisbloggare de må ju fan va dom som på fullaste allvar sitter o lägger ut diverse menlösa msn-konversationer i sin blogg..
då ha man fan i mig lite til liv om man inte kommer på nåt intressantare o skriva i sin blogg..
småfjortar...
(obs fjortis är ingen ålder, de e ett beteende)

aja själv då. ja som e så himla perfekt, själv sitter jag på mitt jobb och skriver ytterst intressanta blogginlägg för ja e så fantastiskt mogen ;)

kl e nu 02.25.. min 4e natt i rad nu.. men sen går ja av o ska va ledig i hela 2 dar.. nästa vecka kommer den fruktade mördarveckan.. hur jag tänkte när ja la den schemaraden vete tusan.. ja tänkte nog inte öht.. typ total hjärnsläpp..
först ska ja jobba 4 nätter, går av på lörda morgon, sen jobbar ja dessutom sö kväll o må kväll på det..
smart tänkt emma, jääävligt smart ;P

men va fan ska man få ihop en lön som överstiger 25 papp netto så får man fan se till o va lite ambitiös..

jag gillar mitt jobb.. jag e så nöjd.. ja e fan duktig dessutom..

damn va allt e bra nu!

nä nu tänker ja int sitt här o skriva meningslösa inlägg längre nu ska ja gå o jobba lite.. städa medicinrummet ska ja göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0