natt natt

inatt ska det jobbas igen, tjohooo här sitt ja o laddar

på lörda ska jag fylla år och få besök.. o på nåt sätt ska det lyckas bli städat här innan dess.. hm.. vet inte hur de ska gå till som, och dessutom bakas tårtbottnar o pajer....

idag lyckades ja faktiskt sova ut, så ja tror inte de bli nå större problem o hålla mig vaken inatt.. men aja 3 nätter o se fram emot nu.. går av på lörda morgon, på mn birthday.

jag tycker verkligen om o fylla år, jag tycker inte om att bli en dag äldre, men att fylla år de gillar jag... jag får bestämma allt och alla är snälla mot mig! en hel dag!

snart ska ja åka till stora staden umeå!

ska bara diska lite först, o tvätta klart, o kanske hinna dammsuga, o gå på affärn o köpa frukt så ja kan hs fruktstund inatt..

jaja, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0