nattelinatt

another night in paradise.. eller vänta, på NUS va de visst.. men de känns lite som in paradise.. för vi alla drömmer väl om o trippa runt i små blåa klänningar o vita byxor o dela ut piller medans alla sitter o tänker "åååh va hon e söt den där lilla sjuksystern"
jojo de e visst så dom tänker, klart de e, alla älskar mig, de vet jag :)

om 2,5 timme går jag av o ska va ledig i 5(!!!!) dar. längtar så mycke, då ska ja sova hela dagarna o va uppe hela nätterna o käka frukt.. fast vänta, de e ju ede ja gör nu.. hm.. va ska ja då göra på mina lediga dar.. kanske ut o titta på den där solen jag hört ryktas om ska skina.. har knappt sett den.. så de ska ja nog göra.. o skaffa mig en läcker bonnbränna..

mina kläder jag ha nätshoppat på bubbleroom har kommit nu.. dom ska ja hämta ut så fort de säg tjing tjing i kassan den 27.. de e min födelsedagspresent till mig själv. jag gillar nätshopping.. för ja gillar o shoppa men hatar o gå i affärer. gå i affärer e nog de tråkigaste som finns.. eller näst tråkigaste, de tråkigaste e o diska kastruller.

min hyresvärd ha fortfarande inte ringt mig.. jag ringde i måndas.. nu e de fredag.. borde hon inte höra av sig snart.. ja vill ju som veta när fan ja får flytta..
hmpf.

nä nu ska ja gå o titta på mina uskor o se om dom hittar på nå skoj.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0