O eller inte O

alltså.. ja prata me en kompis idag, som bor down there, also known as stockholm, hon tyckte jag pratade så roligt att jag sätter O framför alla ord ist för o byta ut orden, som tex
orengjord=smutsig,
ony=gammal
ovacker=ful...

fast de e ju inte riktigt rätt.. bara för att den e orengjord betyder de ju inte att den e dyngig.. eller smutsig alltså.. den kanske e förhållandevis ren fast den e inte rengjord på ett tag, o ony, jag menar, min dator e inte ny, den e ju trots allt 8 månader.. men den e ju inte gammal heller, den e bara inte ny, alltså ony... visst pratar väl alla så? eller är de bara ja?

hm.. 

ja, i övrigt så håller min enterknapp på o jävlas, man måste trycka ihjäl sig på den för att den för att den ska entra...kanske den e orengjord ;).. har väl tuggat för mycke knäckebröd me öppen mun över datorn eller nåt..

nä mina kära vänner, nu ska lillemma göra sig redo att bege sig mot umeå..

idag ha lill-robin vart här o kollat in min lägga (inte lillebror, utan en liten söt pojk som heter robin som ska flytta in hos mig) eller han ska inte flytta in hos mig, han ska flytta in i min lgh när ja flyttar alltså..

jao de va de

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0