söndag

söndag idag.. eller rent teoretiskt är de ju måndag, men eftersom jag inte har sovit än så räknas de som sönda..

jag e faktiskt ledig nu, o ligger hemma i min egen säng o ska sova..

updates:

nu är de klart, den 9 maj går flyttlasset som ska ta mig till flakvägen 4 in UMEÅ!
så sarah.. de kanske e dumt o komma då, om du inte vill hjälpa mig o bära möbler ;) men du får gärna komma på fredan den 8 över dan, fika lite o umgås, kan vi ta en sväng på stan oxå, my last shoppingtur i stan i övik :) va tror du om de? för visst e du fortf mammaledig o ledig så där på veckorna än?

om exakt en vecka får ja löööön! fasiken va gött de blir, rik som ett litet troll ska ja bli! köpa soffa o skurmedel för hela slanten..nästan.. imorrn ska ja ta det stora steget o surfa in o göra adressändring.. wioooooo

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=flakv%e4gen+4%2c+ume%e5

där ska jag bo

Kommentarer
Postat av: sarah

men det ska nog gå bra,om du har tid förstårs?

jag menar, dagen innan flytt o sånt!

Kramar

2009-04-20 @ 08:15:16
Postat av: emma

tid finns alltid, de handlar bara om o prioritera :) så de e bara o komma

2009-04-20 @ 13:58:22
URL: http://sessemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det låter ju bra det:) Skulle det dyka upp ngt så är det ju bara att höra av dig. Måste nog ta med mig ronja, eftersom micke jobbar då..

vad kul!

2009-04-20 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0