söndag



så har jag sett ut nu när jag jobbat natt den här veckan

om en vecka fyller ja 27.. fan ja e inte riktigt klar me o va 26 än... hinner inte med

imorn ska vi ut o äta med några st på jobbet.. ska bli lite småskoj.. indiskt blir de visst..

ehm.. va ska det skrivas denna gång i bloggen då?

vet inte.. känner mig lite of.. jag e ur fas med mig själv.. 2 mån flyttar jag..till umeå av alla ställen.. vem hade kunnat tro det?  känns rätt bra men inte jätte.. fast de ska bli skönt.. kan villigt erkänna att de e sjukt jobbigt o pendla faktiskt..

men äh,, orkar inte skriva nåt mer.. nu ska ja ta mig ett glas vin o en filt o känna mig leeeediiiiiig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0