trött

jag är så trött... inte bara fysiskt trött, utan mentalt och fysiskt.. jag är less.. orkar inte med mig själv riktigt.. jag vill bara sova o sova o sova.. som törnrosa.. sova i 100 år..

det känns som hur mycket jag än försöker så räcker det inte till.. jag har alltid dåligt samvete över nånting....

jag jobbar massa, eller jag jobbar väl inte mer än nån annan men jag har 10 mil till mitt jobb, så om ja jobbar 8 timmar så får man lägga på 3 timmars bussresa, +1 timme som de tar för mig o gå fram o tebax till jobbet...

och när jag väl är ledig så har jag så mycket jag ska försöka hinna med.. städa, sova, tvätta, ge mina katter lite kärlek, träffa mina vänner, träffa björnen, ringa alla "måste"-Samtal.. typ till veterinärer, försäkringskassan och sånt, gå på vårdcentralen, handla.. och åka massa fram  o tillbaka till umeå även då eftersom björnen bor där...

och hela tiden går jag runt och har dåligt samvete över att jag inte hinner med.. jag får dåligt samvete över att jag är hemma i jämtland för sällan, får dåligt samvete om ja inte är hemma med mina katter, inte hinner träffa mina vänner så mycke som ja vill och tydligen så träffar jag björnen för lite oxå tycker han.... bara en massa måsten hela tiden  o massa dåligt samvete... samtidigt så är jag ju en sån som helst spenderar tiden hemma i mitt hem o undviker helst folk  över huvudtaget på min lediga tid

när ska jag hinna med mig själv egentligen?
och nu är jag så trött.. jag orkar inte ens tänka.. allting känns bara så jobbigt
suuuck.. nä nu ska ja lägga mig under filten en stund till.. o få dåligt samvete över att jag inte packar/städar/tvättar

blääääääää

Kommentarer
Postat av: sarah

men huva då..tror nog att det kanske blir bättre när du flyttar. Sen jobbar du ju natt med.. tänk bara på din mage!! Stressa inte sönder dig!

Kram

2009-04-07 @ 19:24:19
Postat av: emma

2009-04-07 @ 19:46:42
URL: http://sessemmas.blogg.se/
Postat av: emma

jo jag tror oxå det blir bättre när ja flyttar.. de e ja helt övertygad om.. men fram till dess då? de e ju nu ja tycker allt är jobbigt.. men jo de blir nog bättre..

2009-04-07 @ 19:48:28
URL: http://sessemmas.blogg.se/
Postat av: johanna

Emma.

Tänk på dig själv nu i första taget. Annars hamnar du på samma som mig.. U don´t want that...

Du e viktigast o ta hand om. Det andra kan komma sen.

puss

2009-04-08 @ 09:41:48
URL: http://metrobloggen.se/tillbakatillivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0