ah men!

men hallååå!!!!

dumma människor.. här kommer man hem en kväll efter o ha jobbat en hel massa hela helgen dessutom lite extra kvaltid idag o helt slutkörd o kryper upp i soffan med en kopp te o myser ner mig i filten i soffan o tänker "nu jäklar ska ja mysa till de o läsa lite smaskigt skvaller o få lite updates.. o vad ser jag???

- jo varenda jäkel har avslutat sina bloggar??? va fan, taskigt.. hur ska ja nu roa mig på kvällarna va? har ni tänkt på de? fyyyyy

;P hihi

jaja då får ja väl leka på fejjan o glo lite på tv då.. o klappa katten.. o sova.. fast ja ska jobba natt imorron.. så ja bör inte sova än.. hm.

Kommentarer
Postat av: sarah

ja visst är dom dum?? el så har dom låst sina:) har ju själv visserligen dödat min blogg kom jag på..men lite update finns ju på anteckningar på fejjan:)

2009-08-25 @ 15:06:25
Postat av: Anonym

min blogg går fortfarande att läsa;)

2009-08-25 @ 21:33:10
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0