katterna bloggar

mina katter gästbloggar:

Sessan skriver:

mjau mjau, idag har jag väckt matte tidigt med mitt jamande, jag tyckte inte hon skulle ligga o sova mera.. hon blev lite sur o påstod att hon inte alls ville kliva upp kl 8 eftersom hon ska jobba natt inatt.. men jag gör som jag vill.. jag ska ju faktiskt bli mamma. :) jag har raggat upp grannkatten, han är så snygg, så jag blev lite kär :) matte tror att hon kunde förhindra att jag skulle bli med barn genom att tvinga i mig dom där läskiga pillren.. men jag lurade henne, jag har spottat ut dom hihihihi, mjau! fast hon säljer säkert mina bäbisar på blocket eller nåt, hon är lite konstig min matte. Mjau!!

Sigge skriver:

åh nej!!!!! hur ska jag nånsin få lugn o ro med alla dessa fruntimmer omkring mig? nu har den där lilla fräsiga gråa saken gått o blivit på smällen igen!!! så nu blire så där livat igen med en massa småungar som springer runt o drar mig i svansen, o låter gör dom oxå.. huvva.. tur matte har skaffat sig en björn ialla fall, han är bra, han förstår att man ska inte göra så mycke, de räcker om man ligger o gosar o myser lite då o då, o däremellan kan man äta lite. tur jag är på semester just nu, hos björnen o min kompis Felix. Jag o felix har så mysigt, vi brukar kramas o gosas hela dagarna.. ibland anstränger vi oss oxå, när vi går till matskålen ett varv. Mjau

Gertrud skriver:

Mjau mjau! idag har jag varit så duktig, jag har inte vällt en enda blomkruka! bara en enda liten bordslampa.. men va gör de, jag är söt :) Sessan har blivit konstig, hon ska komma o gosa o tvätta mig hela tiden??? tror hon jag är smutsig eller? oj nu är de bäst ja springer o äter lite, jag måste ha energi om ja ska kunna hoppa upp o ner från kylskåpet o garderoberna hela kvällen! mjau mjau!

Kommentarer
Postat av: Anonym

emma... det finns hjälp för dig också.

Gäller bara att söka den :-D

2009-08-29 @ 19:51:13
URL: http://metrobloggen.se/tillbakatilllivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0