semester

inte bara jag som har semester, min blogg verkar oxå ha det..

iaf så e de snart slut på det..semme alltså, på onsdag börjas de igen.. får se hur länge jag blir kvar..

jag e ju inte me i a-kassan heller... jäääävligt osmart gjort av mig.. men ja ha ju som inte ens funderat på såna saker.. jag e inte tillräckligt vuxen för o ha de ansvaret o kunna göra såna saker tror ja..men aja nu ha ja iaf anmält mig.. så de lär väl bli från aug ja e me.. o säg dom upp mig nu borde ja ju iaf ha 3 mån uppsägningstid.. eller? fan ja e som inte haj på det här..

jaja

sitter o väntar på att min björn ska komma hem från åland nu.. han kör bil upp.. passerar sundsvall nu sa han när han ringde, så då e han nog snart här... då blire myyyys.. tända ljus, uppklädd o hela kittet, jojo så gåre när emma saknar älskling.. har til o me slagit på stort o köpt rosor, ska strö rosblad på sängen.. romance detta ;)

längtar efter min björn nu!

Kommentarer
Postat av: johanna

SÅÅ romantisk va ju du. För ja ser ju att du sitter på fb nu :-D



Va han risig i sängen? Eller fick han en allergichock av rosbladen..???

2009-08-03 @ 20:28:45
Postat av: emma

han kom ju inte hem förrän kl 22 då juuuu ;P

2009-08-11 @ 23:13:54
URL: http://sessemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0