14 dgr kvar



om 14 dar är det jul.. vågar nog påstå att jag har absolut NOLL julkänsla....

-ingen snö
-julafton firas på jobbet... i UMEÅ
-jul i stort är ett enda BLÄÄÄÄÄ
-jag blir arbetslös efter jul

kan de bli bättre? njeeet..

börjar bli mycket julklappar köpta däremot för att ha slutat med julklappar.. vi syskon sa ju så.. att vi inte skulle köpa nåt.. men sen kom robin på att han tänkte visst köpa julklappar "ja nu har jag ju faktiskt råd att köpa julklappar så då tänker inte jag sluta".. o jaa då måste ju han få oxå, om han tänker köpa åt oss.. o då kan vi lika gärna köpa till varann oxå o helt plötsligt vart det ändå en massa köpande..

så jag ska väl ge mig ut i folkträngseln o köpa nå klappar då.. känner mig som på bilden typ haha..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0