lusselelle

lusselelle lusselelle elva nätter före jul...


ja idag äre alltså lucia.. om nu nån skulle ha missat det..
jag har missat det..eller typ.. missade luciatåget på tvn imorse.. fast nyss såg ja de.. o seriöst.. ve e de för fel på gamla hederliga luciasånger.. dom sjöng ju bara en massa konstiga sånger jag aldrig har hört... trist ju..

igår va iaf en rolig kväll.. vi va 4 bruttor från jobbet som skulle se till o partaja.. o jäklar va skoj de va.. vi börja hos E-L o sjöng singstar... sen gick vi på schlagerbaren där vi dansa o sjöng kareoke.. jaja jag hatar schlager mer än allt på denna jord, men dom ha ju även en rockbar.. o som tur e så va ju frida med.. frida är som jag, vi gillar samma musik, så vi hängde i rockbaren o digga järnet..

Frida är för övrigt jag! vi har så sjukt mycke gemensamt att de e kusligt.. för de första har vi typ samma uppväxt, jag kommer från lilla stugun o hon från lilla dorotea.. så vi e båda uppväxta med EPA, lössnus o volvo240 som det coolaste man kunde göra på helgerna.. vi gillar bilar båda två, o alltså inte nya snygga flaschbilar, utan gärna typ 25 år gamla som luktar avgaser o bränt gummi.. vi gillar skotrar båda två, o tänder lite extra på doften av 2 taktsolja.. o dessutom.. vi har SAMMA musiksmak.. som de flesta av mina vänner vet så har ju jag en VÄLDIGT blandad musiksmak innehållande dansband, hårdrock, punk.. o även konstiga udda låtar som typ ingen annan än jag o dom som gjorde dom nånsin hört typ.. o hon har samma.. hennes playlist är typ en kopia av min hahaha.. me like..

ja krogkvällen var i helhet lyckad.. jag fick många ragg.. dock är jag ju upptagen men de e ju kul o veta att jag fortfarande got it ;) alla vill ligga med mig! mwuahahaha eller nåt..


ja idag har jag o björnen gjort köttbullar.. julköttbullar


de e jul de.. i år va jag lite wild n´crazy o spicade dom med ingefära, senap o lite kanel,, ja o så kryddpeppar såklart..o lite andra kryddor såklart oxå.. men de va som ingefäran senapen o kanelen som va de lite wilda o craziga... o hur god som helst vart dom... dom smakade jul!


nu e björnen på träning sen skulle dom ut o käka pizza.. men sen kommer han hem o dricker glögg me mig.. MYYS


puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0