<3<3<3

hallåååå bloggen!!!

idag kan vi enas om att det är lördag.. vaknade kl 4 imorse av att det hoppade runt en katt på mig o ville våldsgosa lite.. efter 2 min somnade hon på mig.. o emma låg klarvaken o funderade på vad tusan hon skulle hitte på...
sen va de som meningen att ja skulle te skule o åka slalom.. men tji fick jag, för sällskapet hade en dålig egenskap o gick o blev sjuk mitt i alltehop.. så nänä inge slalom..

istället har jag tage me mig grannbarnen o vart o åkt pulka.. hur kul som helst ju.. o nu på eftermiddan har jag vart hos en kompis o käka blåbärsmuffins.. hur gött som helst, de gör vi om..

nu börjar de bli hög tid o tillaga en delikat lördagsmiddag.. tror det står "köttfärsås o pasta/potatis" på menyn.. har inte bestämt mig riktigt för vad jag ska ha till än.. pära e ju goare.. men jag tänkte som göra lunchlådor o frysa in.. o då e pasta goare o frysa in (alltså ja tänker ju inte äta pastan fryst, men när jag värmt upp den igen e pasta goare än pära) så de blir nog tråkpasta..
intressant värre för er o läsa om mina bekymmer va?

tänkte ju egentligen bara passa på o bju er på en dagens låt..

här kommer en lite oväntad dagens låt från mitt håll... e ju helt o hållet o spelar på fel planhalva vad gäller min musiksmak.. eller.. inte ens fel planhalva, fel jävla sport e nog närmare definierat.. absolut inte min musik.. de e ju fan hiphop.. men eftersom jag ha gått o blivit värsta p3-fanet (nä lugnt ja ha inte gett upp p4 helt o hållet, hävdar fortfarande att karlavagnen o ring så spelar vi rockar fett.. ja gillar när pensinärer ringer in o berättar hur vi ska styra landet.. helst nån lite gubbe i en bortglömd by långt in i norrbotten som bryter på finlandssvenska)

men aja nog om de.. jag gillar låten.. o för er som inte hänger me så äre swingfly.. han som även gjorde den bästa partylåten nånsin ihop me TBS (eller teddybear stockholm dååå)





grymt va ;)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0