BLÅGGG

nu ska de bloggas.. så sarah blir glad.. de e som mest för din skull ja bloggar, för du e typ den enda ja vet läser min blogg ;) ja förutom nettis då såklart!

nu ska ni få höra om vilket underbart liv jag har.. allt e så jäkla grymt bra..

fast de händer saker.. mitt rum på Ålidhem e numera icke mitt.. de e en kille som heter kalle som bor i de nu.. o ja bor inte me kalle..

o jag ha gått från 75% till 100% nu,.. o ska jobba 66% av dom 100 på natt.. la in mitt schema idag.. o såg OB-uträkningen.. 18500 i ob pengar  på 9 veckor (utöver min ordinarie lön alltså) fett rik ja kommer bli.. nu ska de shoppas diamanthalsband till katterna

katterna ja..  "ge bort gertrud- försök 2" misslyckades oxå... dom ringde idag "emma kom o hämta din katt, hon ha pissat i sängen"
jag fattar int va hon håll på me.. hemma river hon ALDRIG ner nå blommor, har ALDRIG pissat i sängen.. har iof ingen guldfisk så där kan ja inte uttala mig om nåt.. men hon e världens snällaste o väluppfostrade katt hemma.. o så fort hon kommer till nån annan verkar hon riva stället..

så ja.. jag får nog leva med att jag kommer ha 3 katter i framtiden..

nä nu ork ja int skriva mer.. nu ska ja pussas lite!


Kommentarer
Postat av: Anette

Japp lilla Nettis läser din blogg oxå...

Jag skulle åxå äta guldfiskar å riva ner blommor om jag var hon. Hihi on har det ju så bra hos dig å en kompis som hjälper henne att öppna dörren. Hon saknar nog dig å sina kattsyskon.

KRAM

2009-02-17 @ 19:48:24
Postat av: Stoffe

och mini

2009-02-17 @ 23:22:57
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag läser din blogg...=) Ja, Gertrud trivs nog bäst hos dig tror jag...verkar som så iaf. Hä'rligt me jobbandet du...way to go=)

kram

2009-02-18 @ 09:19:42
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Sarah

Ha=)fler än jag ser dusmen emma,vart bor du nu??

2009-02-18 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0