eyyeee

heeeyy its thursday.. eller torsdag då som vi say in svenska... ska strax bege mig till bussen som tar mig till umeå.. så jäkla trött e ja idag.. vill bara ligga kvar i min säng o klappa katter.. men aja.. de får ja ju göra imorrn..

inte fan fanns de nån frukost i detta hushåll heller.. inte ens kaffe.. eller jo kaffe finns massa, men inga kaffefilter.. så hungrig kommer ja o va när ja anländer till NUS..

hm.. kanske bäst o bege sig tror ja.. Gertrud e hemma igen iaf.. nu ska ja sluta me såna här dumheter o försöka ge bort hon.. va gör väl 3 katter mot 2.. hm hm.. jävulskt mycke o dammsuga, går åt kattsand som helvete, för o int tala om mat.. men... dom e ju sååå go så de kan ja leva me

hörs mina kära vänner, nu ska ja ta mig i kragen o gå ut i kylan.. toooookkallt ute.. sååå himla mysigt.. du skulle vart här nettan ;)

Kommentarer
Postat av: Anette

Åhhh. Jag längtar tokmycket upp igen...efter promenader i snöyra å kyla.

Hon är klok Gertrud, vet precis hur hon skall göra för att få vara kvar hos dig.:-)

2009-02-19 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0