fääjsbååk (732 miljonte inlägget i frågan)

facebook e spännande.. jag hitta ju just den dära frågetjofräs, "svara på knasiga frågor om dina vänner" funktionen.. lite skoj

här är alltså resultatet om vad folk tror/tänker/tycker om mig.. ni som exklusiva bloggläsare får ju facit oxå.. bara för ja e så snäll

Tror du att Emma Samuelsson har haft ett one night stand? Ja
ja de får ja väl erkänna va rätt

 Tycker du att Emma Samuelsson är tjock? Nej
häpp..

Tror du att Emma Samuelsson har drogat sig med smärtstillande? Nej
de va helt korrekt.. jag som vägrar käka alvedon när jag har brutit armen till o med..

Tycker du att Emma Samuelsson är en hycklare? Nej
tack tack :)

Tror du att Emma Samuelsson har tagit ecstasy? Nej
korrekt svar :)

Tycker du att Emma Samuelsson är ytlig? Nej
skulle jag nog själv påstå att jag är faktiskt..

Tror du att Emma Samuelsson har badat naken? Ja 
ja hur fan ska man annars bada.. på badhus visst.. men annars?

Tror du att Emma Samuelsson har snattat? Ja 
så sant så sant.. i min glada ungdom..

Tror du att Emma Samuelsson har haft telefonsex? Ja
oxå helt korrekt svarat

Tror du att Emma Samuelsson har testat ställningen Eiffeltornet? Nej
men blir ju jävulskt nyfiken på va detta är för ställning??

Tror du att Emma Samuelsson har en personlighetsstörning? Nej 
haha tack känns skönt o höra att du inte trodde de

Tror du att Emma Samuelsson skulle bry sig om du råkade ut för en olycka? Ja
absolut

Tror du att Emma Samuelsson någon gång har ljugit för att slippa en dejt? Ja 
oj oj va sant

Tror du att Emma Samuelsson sjunger när han eller hon är full? Ja 
tror ni emma nånsin låtit bli att sjunga när hon e full?

Tycker du att Emma Samuelsson har dålig hygien? Nej
puh

Tror du att Emma Samuelsson har tagit springnota? Ja
nä men de e en våt dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0