hej hopp

nu är de torsdag.. just nu borde jag städa o diska.. mm.. fattar inte hur de kan bli så stökigt o så mycke disk.. de e nog nå små troll som gör inbrott här när jag inte e hemma o slickar på alla glas o lägger dom i diskhon... akta er för dessa troll.. dom stökar ner oxå..

betalade räkningar igår oxå.. tjohoo va kul.. intressant o se att man har typ lika mycke kvar på kontot när lönen kommit o räkningarna e betalda som innan lönen kommit.. men aja.. från o me mars så får ja ju heltidslön.. så då blire bättre..då blir ja tokrik, typ som wallenbergarna.. eller som bill gates.. eller.. ja som en helt vanlig jävla sjuksköterska
aja skit samma, tur februari e kort.. så man hinner göra av me pengarna innan man får nya ;P

tänkte ju ta en sväng förbi nilsson/jonsson residens nu idag oxå... men de va visst gulmarkerat där (magsjuka alltså) så jag tror jag avstår... ja då får ja ju mer tid över til o städa.. bra bra..

idag ska ja åka o titta på huset.. gå runt o leka insatt o ställa frågor som "jaha vad kostar uppvärmningen här i månan då" och "är den väggen bärande eller kan man slå ut den?" ge lite snobbigt intryck på mäklaren så hon tror att jag e värsta tokrik som bara slänger omkring pengar runt mig.. för visst e de så de går till på husvisningar va?

o i eftermiddag får ja träffa min prins igen :) jag blir så glad när ja får träffa han.. de spritter till i magen.. jag tror ja e kär.. jag blir glad bara jag tänker på han.. o jag kan komma på mig själv o bara sitta o le dumt..så ja.. tar lite emot o erkänna en sån här sak men.. ja.. lill-emma har verkligen gått o kärat ner sig..

nä nu ska ja inte säga så mycket mer nu ska ni få dagens låt.. den här e så jäkla bra.... (och så jäkla sönderspelad i radio, men who cares den e sjukt bra)

Kommentarer
Postat av: anette

håll fast vid honom, han verkar va en hedersknyffe! Härligt att du är kär å pirrig...:-)

2009-02-28 @ 11:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0