jorå

nu ha ja tv igen.. 1, 2 och 4 o 6an har jag...
så nu har ja sett denna melodifestival.. o jag sällar mig till skalan som gnäller över hur dom gjort om röstsystemet.. dom ha ju gjort om melodifestivalen till nå jävla "ring så spelar vi" dumheter

men ja måste säga att jag älskar hon Petra eller vad hon heter, programledarn.. så jäkla rolig.. fast jag fattar att gamfolket sitt hemma på kammarn o gnäller över humorn.. men kul va hon iaf..

igår gjorde vi "gertrud flyttar försök 2"

jag försökte ju ge bort henne för 2 veckor sen.. men då ringde dom ju dan efter o sa "emma, ta tillbaka din katt" hon har äte upp guldfisken, biti huvet av hamstern o rivit ner alla blommor i fönstren.. min lilla sötgumma..

men nu ha ja alltså gett bort henne till ett annat par.. hoppas bara hon får de bra.. de e de viktigaste... för attans va jag gillade den katten.. men de funkar inte o ha 3 katter.. de e för många.. så nu e de ja o sessan o sigge kvar i min lilla familj.. .

o nu kommer erkännandet.. jag har skaffat pojkvän... nu e de på riktigaste riktigt.. så riktigt att till o med jag erkänner att vi e tillsammans..

Kommentarer
Postat av: anette

Håll fast vid honom!!!! Han verkar vara en hyvens kille!

2009-02-15 @ 17:27:19
Postat av: sarah

woo=)nice!! med tanke på att du säger p ordet så är det seriöst=)) kul!

2009-02-16 @ 09:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0