kukbolag

bredbandsbolaget suger kuk.. säkert rent bokstavligt oxå.. o de e inte ens skönt ska ni veta..

jävla legoföretag.. min katt skulle lätt sköta ett företag snyggare.. jävla idioter..

jag e less!

ok så här ligg de till:

på 2 år har jag ringt kundtjänst 32 ggr,
haft avbrott som varat mer än 24 timmar 18 ggr,
haft avbrott som varat under 24 timmar 28 ggr..
haft avbrott som varat mer än 7 dar 2 ggr

(det där är statistik som jag fått när jag ringde idag, som dom har rent konkret på sina skärmar)

så i oktober ringde jag o sa upp skiten (o dom undrar varför jag inte vill ha dom som leverantörer.. döööh??)

tydligen så måste jag ha tv-tjänsten kvar till aug, pga av bindningstiden.. ja fine sa jag, men funkar verkligen tvn om ja säger upp nätet? de frågade jag specifikt om eftersom jag har tvn genom modemet, alltså kopplat genom internet.. o jo då de skulle gå fiiiiint sa killen i luren..

så jag sa upp internet helvetet från o med årskiftet (surfar på emils nät nu, tack emil du e så gullig) o tror ni inte att tv-helvetet slutade fungera..

har ringt kundtjänst o pratat me dom typ 10 ggr o frågat hur de ligger till..
idag konstaterades det att "nä du kan inte få tv om du inte har internet"

dumma jävlar de va ju de jag frågade specifikt om när ja sa upp de!!!!

så nu ska alltså lillemma betala 200 spänn i månaden för en tv-tjänst som jag inte kan använda!

så nu jävlar e de sluttittat på tv för min del.. jävla legoföretag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

En väns bekant jobbar på deras suport och han säger att det vanligaste felet är saker som försäljarna lovat och som inte går

2009-02-05 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0